آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است

دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است

سطح کراتینین بالا در بین اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی غریبه نیست. هنگامی که بیماران کراتینین بالا هستند، معمولا دیالیز مورد نیاز است. اما این بهترین راه برای کاهش کراتینین نیست. آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7.2 در FSGS است؟

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی چینی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پا حمام درمانی، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره وجود دارد. اگر بیماران سطح کراتینین بالا 7.2، کراتینین بالا بیماری در مرحله 5 نارسایی مزمن کلیه در درمانگاه است.

بیماران باید هر چه زودتر به درمان های موثر و مناسب برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و در عین حال تعمیر این نفرون های آسیب دیده که نه مرده است. درمان طب چینی می تواند یک روش درمان موثر برای کاهش کراتینین 7.2 و درمان FSGS از علت اصلی باشد.

ایمونوتراپی
هدف آن افزایش ایمنی بیماران و تنظیم اختلال ایمنی است. ایمونوتراپی دارای شش مرحله است: تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با درمان، کلیه ها می توانند اکسیژن و خون کافی برای تحریک وضعیت ایسکمی و آنکوسیا و سرعت بخشیدن به بهبود کلیه داشته باشند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی
در این درمان بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قادر به دفع مواد زائد مختلف بدن هستند. به منظور افزایش اثرات درمانی، داروها به پودر تصفیه شده و به دو کیسه دارویی قرار می گیرند. از طریق راه اندازی دستگاه اسمزی و کیسه های دارویی، مواد تشکیل دهنده فعال مواد مخدر به طور موثر به ضایعات کلیوی می رسند. آنها نه تنها می توانند خون را برای ساخت محیط خالص خون آماده کنند، بلکه به تدریج آسیب کلیه را نیز بهبود می بخشد.

در نتیجه، طب چینی مؤثر و امن برای کاهش سطح کراتینین بالا و اصلاح FSGS اساسا است. اگر شما علاقه مند به درمان طب چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید و یا آنلاین دکتر را برای راهنمایی رایگان کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5978.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا طب چینی بهترین راه موثر برای کاهش کراتینین 7, 2 در FSGS است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.